Oświetlenie led ma przyciągnąć klientów?

Sklepy co roku starają się zwiększyć zyski. W tym celu muszą skusić większą liczbę potencjalnych klientów do zakupów właśnie ich towarów. Nie jest to proste jednak istnieją specjalne chwyty marketingowe, które pozwalają wpłynąć, w pewnym stopniu, na decyzję klienta. Pierwszym krokiem staje się oczywiście przyciągnięcie uwagi klienta. W tym celu stosuje się oświetlenie led, które przyciąga uwagę potencjalnych klientów.

oświetlenie led

Odpowiedni nastrój

Jak się okazuje odpowiedni nastrój może spowodować, że klient skusi się na zakupy w danym sklepie. Najpierw trzeba jednak go przyciągnąć. W tym celu w sklepowych witrynach stosuje się oświetlenie led, które skupia uwagę klientów. Do tego pobiera bardzo mało energii, a więc nie kosztuje za wiele. Dlatego wiele sklepów coraz częściej wybiera również oświetlenie led do wystroju wnętrza sklepu. Nie tylko z tego powodu, że nie jest ono drogie, ale także dlatego że odpowiedni nastrój zachęca do zrobienia zakupów. W tym celu puszcza się również muzykę, która leci w tle. Jej zadaniem jest spowodować, że klient wpadnie w miły nastrój. A jeśli ma się dobry humor to łatwiej na spontaniczne zachowania, na przykład na zakupy.

Kojarzyć markę

Sklepy starają się również stać oryginalne. Dzięki temu są kojarzone z dobrą jakością czy przyjemności. W tym celu tworzone są specjalne bukiety zapachowe, które mają na zadanie kojarzenie zapachu z daną marką. Ładny zapach ma również za zadanie wprowadzenie klienta w dobry nastrój.

Dodaj komentarz