Pościel hotelowa – jakość czy oszczędność?

pościel hotelowa, łóżko, poduszki, Każdy hotel staje się domem dla każdego odwiedzającego, choćby na jedną noc. Dlatego też każdy w swym pokoju czuje się jak we własnym domu. Poczucie bezpieczeństwa, a do tego anonimowość sprawia, że mało kto dba o wyposażenie pokoju hotelowego. Najczęściej wchodząc do pomieszczenia przyjmujemy, że nikt nie będzie nas rozliczał z tego co pozostawiamy. Dlatego też tak istotna jest jakość pościeli, ale także innych tkanin hotelowych.

Ocena hotelu po tkaninach

Goście hotelowi wchodząc do pokoju najpierw nabierają oddech i sprawdzają czy ładnie pachnie w pomieszczeniu. Kolejny krok to już wzrok, a więc to jak wygląda pokój. Dekoracje, tkaniny takie jak pościel hotelowa, czy zasłony, dywany odgrywają istotną rolę w pierwszej ocenie pokoju. Kolejny etap to dotyk, siadamy na pościeli, kanapie, odsłaniamy zasłony – to wszystko także odgrywa istotną rolę.

Jeśli hotelarz chce, aby jego firma była dobrze oceniana przez gości, musi dbać o jakość, tylko czy faktycznie tak robią? Często niestety myśl o większych kosztach nawet pościeli hotelowej, z którą najwięcej stykają się goście, ciarki przechodzą właścicielom. Problem w tym, że oszczędność na takich tkaninach hotelowych będzie bardzo kosztowna w przyszłości.

Dbanie o pościel hotelową

Problem pościeli hotelowej, to przede wszystkim osoby w nich śpiące. Goście hotelowi nie leżą grzecznie na łóżku i nie zasypiają z rączkami na pościeli po dobranocce. Dlatego też lepiej nie wiedzieć kto, co robił w pościeli hotelowej pod którą mamy spać. Jeśli jednak hotelarz będzie na niej oszczędzał, bardzo szybko to rozszyfrujemy.

Dodaj komentarz